SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG KE BLOG PERSATUAN PENIAGA PENIAGA UPTOWN DANAU KOTA

EMAIL

persatuanpeniagadanau@yahoo.com
persatuanuptown@gmail.com

Jumaat, 3 Februari 2012

PENGANJUR TIDAK BERCITA CITA UNTUK MEMBERI KESELESAAN KEPADA PENDUDUK

BUKTI PENGANJUR AHMAD BIN SELAMAT 
LANGSUNG TIDAK BERCITA CITA UNTUK MEMBERI KESELESAAN 
TRAFFIC KEPADA PENDUDUK

Kenyataan penganjur Uptown Danau Kota Ahmad bin Selamat seperti didalam KOTAK BIRU NO 1, telah secara terang menunjukan penganjnur Ahmad Selamat ini sememangnya tidak bercita cita untuk memberi keselasaan traffic kepada penduduk disekitar.

Lebih memedihkan hati penduduk apabila beliau berkata " kesesakan adalah sementara sahaja, selepas 6 JAM aktiviti ini beroperasi ia akan kembali tenang ". Apakah layak bagi seorang penganjur mengeluarkan kenyataan yang begini kepada penduduk yang berhak  mengecapai keselesaan dikawasan kediaman mereka ? .

Seharusnya pihak DBKL menukarkan sahaja penganjur Ahmad Selamat ini kepada penganjur yang lebih bertanggung jawab, atau menyerahkan sahaja kepada Persatuan Penduduk Taman Setapak indah menerajui Uptown Danau Kota, kerana mereka lebih berhak dan memahami kehendak mereka dan sekali gus meleraikan masalah complaint daripada penduduk sehingga menyebabkan peniaga disini kehilangan waktu berniaga sebanyak 2 hari pada setiap minggu.

Alasan daripada pihak DBKL untuk MENUTUP ATAU MEMINDAHKAN Uptown Danau Kota  adalah tidak relevan sama sekali, sebaliknya menukarkan kepada PENGANJUR yang lebih bertanggung jawab adalah tindakan yang bijak daripada DBKL dan perlu dilaksanakan dengan segera. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan