SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG KE BLOG PERSATUAN PENIAGA PENIAGA UPTOWN DANAU KOTA

EMAIL

persatuanpeniagadanau@yahoo.com
persatuanuptown@gmail.com

Isnin, 20 Jun 2011

KENYATAAN TKP

KENYATAAN TKP DI AKHBAR
Allah maha berkuasa telah menunjukan segala apa yang kita sangkakan bahawa pegawai N32 yang menandatangani surat KENAIKAN CAJ PERHIDMATAN yang bertarikh 3 Jun 2011 bersetongkol dan mempunyai kepentingan bersama dengan Penganjur Ahmad Selamat ternyata benar.
Pada tarikh yang sama 20hb Jun 2011TKP DBKL iaitu Dato' Hj Mohd Amin Nordin bin Abdul Aziz juga telah membuat kenyataan diakhbar UTUSAN MALAYSIA menyatakan dengan jelas bahawa " URUSAN MENGENAI BAZAR TERSEBUT DIURUSKAN PIHAK PENGANJUR BUKAN DBKL.JIKA MEREKA MAHU MENAIKAN APA APA CAJ SEMUANYA TERPULANG KEPADA PENGANJUR...TETAPI SEHARUSNYA BERBINCANG DENGAN PENJAJA "
Dengan kenyataan daripada TKP ini... jelas menunjukan bahawa PEGAWAI DBKL YANG MENANDATANGANI SURAT PEKELILING bertarikh pada 03hb Jun 2011 untuk diedarkan kepada penjaja mengenai kenaikan caj perhidmatan itu... jelas telah menyalahi prosedur DBKL dan dianggap menggunakan kuasa sebagai pegawai lavel N32 untuk menandatangi diatas sekeping surat menggunakan latter head DBKL ...sebagai bertujuan untuk menunjukan kepada penjaja bahawa keputusan daripada surat itu adalah benar benar arahan daripada DBKL adalah satu bentuk penipuan kepada 333 penjaja Uptown.
Tindakan daripada pegawai DBKL ini telah menunjukan bahawa ada berbau sesuatu kepentingan bersama pihak Penganjur.
Diakhir kenyataan daripada TKP ini jelas memperakui bahawa pihak penganjur telah gagal menjalankan tanggung jawabnya sebagai Penganjur Uptown Danau Kota sebagai yang dinyatakan didalam keratan akhbar dibawah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan