SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG KE BLOG PERSATUAN PENIAGA PENIAGA UPTOWN DANAU KOTA

EMAIL

persatuanpeniagadanau@yahoo.com
persatuanuptown@gmail.com

Selasa, 21 Jun 2011

KESOMBONGAN PENGANJUR

KENYATAAN PENGANJUR YANG SOMBONG
Pada 21hb Jun 2011 sekali lagi Penganjur Ahmad bin Selamat membuat kenyataan diakhbar dengan sombong dan angkuhnya beliau yang berbunyi...
" PENIAGA ENGGAN BAYAR DIMINTA KELUAR...RAMAI LAGI MENANTI PELUANG...YURAN RM300 MUKTAMAD "
Satu kenyataan yang tidak dapat dilupakan oleh penjaja penjaja di Uptown ini.

Beliau juga telah membezakan dengan caj yang telah dikenakan oleh penganjur ditempat tempat lain yang mengenakan caj sehingga RM500.

Sebenarnya penganjur ini lupa bahawa kegiatan perniagaan di Uptown Danau Kota dijalankan diatas tapak Parking kereta dikawasan rumah kedai di Taman Setapak Indah Kuala Lumpur...dengan tanpa pihak Penganjur membayar sebarang kos atau sewaan keatas tapak Uptown ini...tidak sebagaimana pihak penganjur yang lain didalam Kuala Lumpur yang terpaksa membayar sewaan dengan puluhan ribu untuk satu satu kawasan digunakan sebagai tapak kegiatan perniagaan.
Ahmad Bin Selamat selaku Penganjur dengan jelas telah membuat kenyataan BODOHNYA didalam akhbar dibawah bahawa beliau sudah tidak mampu menjadi penganjur Uptown jika dengan kadar caj Perhidmatan hanya RM150.
Seharusnya apabila Penganjur Mat Selamat telah mengeluarkan kenyataan yang sebegitu BODOH...pihak DBKL perlu mengambil jalan yang terbaik dengan MEMBUKA TENDER UNTUK PENGANJURAN UPTOWN ini kepada pihak lain yang mampu menganjurkan Uptown ini dengan kadar caj perhidmatan sebanyak RM150 atau kurang daripada itu.


KELIK PADA KERATAN AKHBAR 
DIBAWAH DAN LIHAT PADA UTUSAN ONLINE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan